15 березня 2011 року виконуючий обов’язки голови районної державної
адміністрації В.Д. Биковський провів чергову апаратну нараду з керівниками
управлінь, відділів та секторів районної державної адміністрації.
Згідно порядку денного апаратної наради слухався звіт виконкому
Зорянської сільської ради про роботу щодо забезпечення сталого
соціально-економічного розвитку с. Зоря та з питань роботи зі зверненнями
громадян відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008
«Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування».
Начальник відділу регіонального розвитку,
містобудування та архітектури райдержадміністрації Комишан І.А. та головний
державний інспектор інспекції ДАБК в Одеській області Бойко С.О поінформували
присутніх на апаратній нараді про стан виконання закону України «Про
планування і забудову територій» в частині регулювання планування, забудови та
іншого використання територій в Саратському районі.
В порядку контролю слухалось три питання. Начальник управління агропромислового розвитку
райдержадміністрації Талавіра В.Г. доповів про хід виконання доручення
виконуючого обов’язки голови райдержадміністрації В.Д. Биковського від 15.02.2011 року щодо
впорядкування діловодства та архівних справ в управлінні агропромислового
розвитку Саратської райдержадміністрації.
Про стан роботи служби у справах дітей райдержадміністрації з
дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування доповіла начальник служби у справах дітей райдержадміністрації Раду
О. С.
На виконання п.1.2 протоколу №6 апаратної наради обласної державної
адміністрації від 28.02.2011 року та на виконання доручення виконуючого
обов’язки голови райдержадміністрації, наданого на апаратній нараді 01.03.2011
року слухали моніторинг оцінювання діяльності відділів та управлінь
райдержадміністрації за результатами оцінки діяльності райдержадміністрації за
2010 рік, який репрезентувала керівник апарату райдержадміністрації С.Д.
Удовик.
|